Mergi la conţinutul principal
  • Clear

 

Eleonora%20Scortenschi.jpg

 Șef al Direcției

Datele personale

  • Numele, Prenumele: Eleonora SCORȚENSCHI

  • Data nasterii: 27 martie 1978

  • Locul nașterii: mun. Chișinău

  • Nationalitate: Republica Moldova

  • Telefon:0 (22) 255-377

  • E-mail: eleonora.scortenschi@mai.gov.md

Educație și formare:

  • 2002 – Universitatea de Stat din Moldova, Specialitatea drept public;

  • februarie 2017– Certificat de instruire profesională continuă, Curs de inițiere în „Managmentul Proiectelor, Programelor și Portofoliilor”;

  • septembrie 2017 – Certificat de instruire profesională continuă, Curs de inițiere în „Police Leadership and Managment Skills Training”;

Activitatea profesională:

  • 2 noiembrie 2017 - prezent –  Direcția management instituțional;

  • 8 august 2017- 2 noiembrie 2017 – Șef Direcție administrare și politici de dezvoltare  MAI;

  • Iunie 2016 – august 2017 – Șef adjunct Direcția administrare și politici de dezvoltare MAI;

  • Mai 2016 – iunie 2016 – Secretar Consiliul local Ghidighici;

  • Decembrie 2011 – martie 2016 – Consilier Juridic Primăria or. Durlești;

  • 2002-2008 –  Consultant  juridic Judecătoria Centru;

  • 1996-2002 – Grefier Judecătoria Centru;

  • 1995-1996 – Secretar-dactilograf Comisariatul de poliție Buiucani.

Competențe personale

  • Spirit de iniţiativă;

  • Abordare creativă;

  • Spirit de echipă;

  • Comunicabilitate;

  • Mobilizare în situaţii de criză.

Limbi vorbite

  • Româna – maternă;

  • Rusa – fluent;

  • Franceza – nivel de comunicare.


Structura


Funcțiile de bază:

  • asigurarea reprezentării intereselor Ministerului în instanțele de judecată, organele autorităților publice, instituții/organizații neguvernamentale în problemele juridice;

  • avizarea proiectelor de acte normative cu caracter intern, elaborate de către subdiviziunile Ministerului și care urmează a fi aprobate de către conducerea Ministerului;

  • asigurarea procesului de examinare a contractelor și actelor adiționale, precum și acordurilor încheiate de Minister;

  • examinarea anchetelor de serviciu și proiectelor ordinelor de sancționare disciplinară care se înaintează spre vizare, în vederea corespunderii legislației;

  • asigurarea procesului de examinare a petițiilor și cererilor prealabile adresate conducerii Ministerului, de către cetățeni și angajații Ministerului;

  • elaborarea, executarea și raportarea bugetului Ministerului;

  • elaborarea și implementarea politicii de contabilitate a Ministerului;

  • consilierea economico-financiară;

  • asigurarea procesului de achiziționare a bunurilor, serviciilor și lucrărilor necesare pentru activitatea aparatului central și autorităților administrative din subordine gestionate de către Minister;

  • dministrarea personalului prin planificarea, coordonarea, organizarea, desfășurarea, monitorizarea și evaluarea implementării procedurilor de personal în cadrul aparatului central, precum și în cadrul autorităților administrative din subordine gestionate de către Minister;

  • elaborarea și promovarea strategiilor, planurilor de comunicare, monitorizarea presei, inclusiv a opiniei publice, privind inițiativele lansate;

  • facilitarea interacțiunii reprezentanților mass-media cu angajații, conducerea Ministerului și consultarea privind menținerea bunelor relații reciproce;

  • organizarea fluxului de documente în Minister;

  • elaborarea rapoartelor privind mersul examinării și executării documentelor;

  • asigurarea sistematizării, păstrării și primirii documentelor de arhivă.


Audiența

  • Timpul de audienţă este de luni pînă vineri între orele 0800-1700 cu excepţia orelor de masă între 1200-1300.


COMPONENȚA ȘI CONTACTE

Nr. d/o Numele, Prenumele

Funcția

Contacte

e-mail
         
1. SCORȚENSCHI Eleonora Șef al Direcției 0(22) 255-262 eleonora.scortenschi@mai.gov.md
         
2. Secretariat   (022) 255-337 dmi@mai.gov.md