Audiența
- Timpul de audiență: luni–vineri, orele 08.00-17.00, pauză 12.00-13.00.
IMPORTANT:
Cererea prin care se solicită informații privind accesarea și prelucrarea datelor cu caracter personal de către angajații MAI, poate fi depusă:
– de către persoana vizată (subiectul datelor), sau
– prin reprezentant legal (ex: avocat, părinte, tutore, mandatar), în baza unui document justificativ (procura, mandat, act administrativ, etc.) care atestă dreptul de reprezentare.
Cererea trebuie să fie semnată olograf sau electronic și transmisă în conformitate cu legislația aplicabilă.
MAI va examina cererea numai după verificarea identității solicitantului, prin compararea datelor de identificare (nume, prenume, IDNP, adresă) cu informațiile din Registrul de Stat al Populației. Cererile incomplete sau nesusținute de documente justificative (în cazul reprezentării) nu vor fi procesate.
Răspunsul poate fi:
– transmis la adresa indicată (poștală sau electronică),
– sau ridicat personal, inclusiv de către reprezentantul legal, în baza unei procuri care indică expres scopul reprezentării și însoțită de copie a actului de identitate al acestuia.
Pentru a solicita accesul la datele dumneavoastră, completați formularul-tip din secțiunea „Ghiduri și formulare utile” și transmiteți-l:
– prin poștă;
– prin e-mail la: petitii@mai.gov.md;
– sau personal, la sediul MAI (bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 75, mun. Chișinău, MD-2012).