Mergi la conţinutul principal
putere

Director al IMSPD "Serviciul medical al MAI"

Datele personale

  • Numele, Prenumele: Ion VACULIN;

  • Data nasterii: 13 iunie 1975

  • Locul nașterii: or. Soroca

  • Nationalitate: Republica Moldova

  • Telefon: 022-25-41-02

  • E-mail: ion.vaculin@mai.gov.md

Educație și formare:

  • 2018 - prezent – Studii Doctorat, Doctorat Programul 331.03 „Medicină Socială și Management”, Universitatea de medicină și farmacie „N. Testemițanu” din Chișinău.

  • Decembrie 2015 – la Cursul de instruire „Specialist în sisteme de Management al Calității” și Auditor intern în sisteme de Managment al Calității Auditor intern pentru sistemul de managment al calității, Bfk managment consulting.

  • Martie 2014 - Martie 2015 – specializar în Cardiologia Clinică, diagnostica funcțională, ecocardiografia, Spitalul clinic militar central Koblenz, secția cardiologie invazivă.

  • 2008 - 2010 – Academia de Administrare Publică, Master în științe economice, Programul de master Management, Diploma studii superioare de master.

  • Octombrie 2009 – Cursul de instruire „Boli infecțioase și Maladii Tropicale”, Academic Medical Center, University of Amsterdam.

  • 1999 - 2002 – Universitatea de medicină și farmacie „N. Testimițanu” din Chișinău, studii postuniversitare prin rezidențiat, Diploma de licență în Boli infecțioase.

  • 1999 - 2006 – Universitatea de medicină și farmacie „N. Testimițanu” din Chișinău, facultatea medicină generală, Medic Profil general.

Activitatea profesională:

  • Din 16 noiembrie 2023 – Director al IMSPD "Serviciul medical al MAI".

  • 2020 - 2023 – Șef al Serviciului medical al MAI.

  • 2019 - 2020 – SCMC, medic specialist expertiza medico-militară;

  • 2016 - 2020 – Aparatul președintelui RM, asistent (medic personal);

  • 2016 - 2019 – Șef Direcția asigurarea calității, IMSP CNAMUP;

  • 2010 - 2016 – Șef adjunct spital lucru curativ-diagnostic Spital clinic militar central;

  • 2006 - 2010 – Șef secție boli infecțioase și dermatovenerologie Spital clinic militar central;

  • 2005 - 2006 – Șef secție terapie generală Spital clinic militar central;

  • 2004 - 2005 –  Medic specialist superior, secția cardio-pulmonologie, șef interimar secția cardio-pulmonologie Spital clinic militar central;

  • 2003 - 2004 –  Medic specialist superior, secția terapie generală, șef interimar secția terapie generală Spital clinic militar central;

  • 2002 - 2003 –  Medic infecționist, secția boli infecțioase Spital clinic militar central;

Grad special

  •  comisar-șef

Starea civila

  • Casatorit, 2 copii

Limbi vorbite

  • Româna – maternă

  • Rusa – fluent

  • Germana – nivel de comunicare


Structura

 
 Conducerea

1. Secția management operațional și statistică medicală;

2. Secția resurse umane;

3. Secția economie și planificare;

4. Secția finanțe și evidență contabilă;

5. Secția administrare și logistică;

6. Secția asigurare materiale medico-sanitare:

       6.1. Farmacia cu Depozitul medical.

7. Serviciul audit intern;

8. Serviciul management documente.

 

 
Direcția asistență medicală spitalicească 

              

       Direcția asistență medicală spitalicească asigură:

1. accesul funcționarilor publici cu statut special din cadrul autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne, precum și populației deservite la toate formele de asistență medicală specializată de ambulator și spitalicească prin acordarea consultațiilor, investigațiilor, tratamentelor și altor îngrijiri medicale bolnavilor;

2. stabilirea corectă a diagnosticului și a conduitei terapeutice pentru pacienți;

3. continuitatea asistenței medicale în toate stadiile de evoluție a bolii, prin cooperare permanentă a medicilor din aceeași instituție și prin interacțiunea cu alte instituții medico-sanitare;

4. transferul, la necesitate, intra și interinstituțional conform protocoalelor/ reglementărilor;

5. utilizarea eficientă a personalului de specialitate și a mijloacelor tehnice de investigație și tratament;

6. dezvoltarea și perfecționarea continuă a serviciilor de asistență medicală, corespunzător medicinei moderne;

7. îmbunătățirea calității serviciilor medicale prin creșterea nivelului profesional și tehnologic, orientat spre asigurarea securității pacientului și respectarea drepturilor acestuia;

8. asigurarea accesului personalului medical la educație medicală continuă (EMC) și cercetare;

9. desfășurarea activităților de cercetare;

10.  respectarea criteriilor de internare a pacienților;

11. desfășurarea investigațiilor medicale și tratament conform actelor normative (protocoale clinice naționale și standarde medicale);

12. acordarea asistenței medicale calificate fără nici o discriminare pe criterii de naționalitate, vârstă, sex, rasă, convingeri politice și religioase, etnie, orientare sexuală, origine socială, indiferent de statutul asigurat/neasigurat;

13. acordarea primului ajutor și asistenței medicale de urgență oricărei persoane aflate în stare critică;

14. informarea bolnavului sau reprezentantului legal asupra bolii și obținerea consimțământului acestuia pentru efectuarea investigațiilor și tratamentelor;

15. prevenirea și combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale;

16. o alimentație echilibrată, atât din punct de vedere calitativ, cât și cantitativ, respectând dietele recomandate;

17. realizarea condițiilor necesare pentru aplicarea măsurilor de securitate și sănătate în muncă, a situațiilor de urgență conform prevederilor legale;

18. întocmirea unui plan de acțiune instituțional pentru asistența medicală în caz de război, dezastre, atacuri teroriste, conflicte sociale și alte situații critice;

19. restricționarea accesului în instituție a aparținătorilor/vizitatorilor, în funcție de situația epidemiologică.

 

Direcția asistență medicală spitalicească este mandatată cu următoarele atribuții funcționale:

1. prestarea în condiții sigure a serviciilor medicale de calitate funcționarilor publici cu statut special din cadrul autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne, conform legislației și în cadrul sistemului asigurării obligatorii de asistență medicală în conformitate cu contractele încheiate cu Compania Națională de Asigurări în Medicină și cu actele normative;

2. prestarea serviciilor medicale în cadrul asigurărilor medicale facultative în conformitate cu clauzele contractuale și prevederile legale;

3. prestarea serviciilor medicale contra plată, în baza actelor normative;

4. implementarea tehnologiilor performante orientate spre asigurarea securității pacientului și a calității serviciilor medicale (utilizarea standardelor medicale, ghidărilor practice și protocoalelor clinice bazate pe dovezi științifice și aprobate conform cerințelor etc.);

5. colectarea datelor, crearea și gestionarea eficientă a bazelor de date privind serviciile medicale prestate și prezentarea în modul și termenul stabilit a rapoartelor și informațiilor despre activitatea instituției;

6. monitorizarea indicatorilor principali de sănătate și prezentarea rapoartelor statistice medicale instituțiilor abilitate în modul și termenii stabiliți;

7. înaintarea propunerilor pentru încheierea contractelor cu persoane terțe, cu prestatorii de servicii aferente activității de bază (spălătorii, alimentație, rețele de comunicații, de canalizare etc.);

8. conlucrarea cu alți prestatori de servicii medicale, asigurarea integrității și continuității tratamentului, respectarea principiului de etapizare a asistenței medicale;

9. organizarea și participarea la congrese, simpozioane, conferințe tematice, seminare și alte evenimente științifice în domeniile de activitate;

10. crearea condițiilor pentru autoinstruirea personalului, asigurarea și după caz organizarea educației medicale continue a lucrătorilor medico-sanitari și farmaceutici în instituțiile abilitate și contribuirea la dezvoltarea profesională a angajaților;

11. solicitarea informațiilor de la alte instituții medicale, referitor la starea sănătății pacientului, extrase din fișa medicală, rezultatele de laborator și investigațiile efectuate în procesul acordării asistenței medicale;

12. efectuarea altor activități permise de legislație.

 

Adresa: mun. Chișinău, str. Gh. Asachi 25b
Program de activitate: 24/24.

consultații și internări programate:

luni-vineri 0800-1530.

Telefoane de contact:
șef DAMS – (022) 25-41-98;

 
 Direcția asistență medicală primară și specializată de ambulator

Direcția asistență medicală primară și specializată de ambulator asigură:

1. sporirea accesibilității funcționarilor publici cu statut special din cadrul autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne și populației aflate la deservire la asistență medicală primară și specializată de ambulator calitative și a promptitudinii în acordarea acestora, inclusiv în locațiile descentralizate;

2. îmbunătățirea calității serviciilor medicale prestate prin sporirea nivelului profesional și tehnologic, orientat spre asigurarea securității pacientului și respectarea drepturilor acestuia;

3. ameliorarea indicatorilor de sănătate prin realizarea măsurilor de profilaxie, tratament al bolilor, activităților de supraveghere și reabilitare a pacienților, în conformitate cu normele stabilite în condiții de ambulator și la domiciliu, precum și mobilizarea populației deservite în susținerea modului de viață sănătos cu diminuarea acțiunii factorilor de risc;

4. asigurarea, coordonarea continuității și succesivității procesului curativ- diagnostic;

5. asigurarea suportului consultativ-metodic și informațional pentru toate structurile și subdiviziunile medicale din cadrul Ministerului Afacerilor Interne.

 

Direcția asistență medicală primară și specializată de ambulator este mandatată cu următoarele atribuții funcționale:

1. planificarea serviciilor medicale în conformitate cu prioritățile și necesitățile populației deservite;

2. prestarea serviciilor medicale funcționarilor publici cu statut special din cadrul autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne, conform prevederilor legislației;

3. prestarea serviciilor medicale în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală, în conformitate cu contractele încheiate cu Compania Națională de Asigurări în Medicină și cu actele normative;

4. prestarea de servicii medicale în cadrul asigurărilor medicale facultative în conformitate cu clauzele contractuale și cu prevederile legale;

5. prestarea de servicii medicale și alte servicii contra plată, în baza actelor normative;

6. asigurarea echității și liberei alegeri a medicului de familie;

7. asigurarea asistenței populației cu medicamente și consumabile, în conformitate cu actele normative;

8. implementarea tehnologiilor modeme orientate spre asigurarea securității pacientului și calității serviciilor medicale (respectarea standardelor, ghidurilor de tratament și a protocoalelor clinice aprobate etc.);

9. monitorizarea și totalizarea indicatorilor principali de sănătate, asigurarea gestionării adecvate a bazelor de date cu caracter medical colectate de la toate subdiviziunile medicale din componența sa și prezentarea datelor instituțiilor abilitate în termenii stabiliți;

10. conlucrarea cu alți prestatori de servicii medicale, pentru asigurarea integrității și continuității tratamentului, respectarea principiilor de etapizare a asistenței medicale;

11. organizarea și participarea la conferințe tematice în domeniile de activitate;

12. organizarea proceselor de autoinstruire și perfecționare profesională continuă a angajaților;

13. solicitarea, la necesitate, a informației de la alte instituții medicale, referitor la starea sănătății pacientului, extrase din fișa medicală, rezultate de laborator și alte investigații efectuate în procesul acordării asistenței medicale;

14. generalizarea datelor statistice la nivel departamental;

15. coordonarea examinării profilactice ginecologice, screening-ului de cancer de col uterin, de cancer glanda mamară și cancer de colorectal;

16. acordarea suportului consultativ-metodic privind organizarea asistenței medicale primare populației deservite;

17. activități de promovare a modului sănătos de viață;

18. efectuarea altor activități permise de legislație.

 

Adresa: mun. Chișinău, str. Gh. Asachi 50.
Program de activitate:

luni-vineri 0800-1900; sâmbătă  0900-1400, duminica – zi liberă.

Telefoane de contact:

șef al DAMPSA – (022) 25-42-01;
anticamera – (022) 25-42-03;
registratura – (022) 25-42-04; (022) 25-53-03.

 
 Comisia medicală centrală

Sarcinile principale ale Comisiei medicale centrale a IMSPD al Serviciului medical al MAI sunt:

  • Aprecierea aptitudinii pentru serviciu în conformitate cu starea sănătății fizice și psihofiziologice a candidaților pentru angajare în funcții publice cu statut special în cadrul MAI.
  • Aprecierea aptitudinii după starea sănătății și psihofiziologice a candidaților pentru admiterea la studii în instituțiile de învățământ ale MAI.
  • Aprecierea aptitudinii pentru serviciu a angajaților, care din motive de sănătate nu își pot îndeplini obligațiile de serviciu.
  • Aprecierea aptitudinii pentru serviciu a angajaților la avansare sau transfer în altă funcție în cazul atribuirii acesteia la alta coloană a Baremului medical cu cerințe mai avansate.
  • Aprecierea aptitudinii pentru serviciu în cadrul MAI a angajaților la cumularea de către aceștia a vechimii în muncă ce permite dreptul la pensie sau care au atins limita de vîrstă  pentru serviciu, conform prevederilor legislației.

 

Adresa: mun. Chișinău, str. Gh. Asachi 25b.

Program de activitate:

Înregistrarea: luni-vineri 0800-1200

Examinarea: luni-vineri 0800-1530
Telefon de contact:
CMC – (022) 28-14-59;

 
 Centrul de Sănătate Publică

Centrul de sănătate publică (CSP) este o subdiviziune al IMSPD ,,Serviciul medical al MAI”, a fost organizat şi activează din anul 1974, cu următoarele sectoare de activitate: sectorul control al maladiilor transmisibile; supraveghere a bolilor non-transmisibile; sectorul protecția sănătății și de control; laboratorul bacteriologic.

CSP cu laboratorul bacteriologic sunt amplasate în sediul DAMS a IMSPD SM al MAI, ocupă spații aparte la etajul I al clădirii.

Conducerea Centrului de sănătate publică este înfăptuită de către un șef, numit în funcție și eliberat din funcție, în condițiile legii, de către ministrul afacerilor interne, la propunerea directorului IMSPD SM al MAI.

Centrul de sănătate publică dispune de ștampilă și nu are personalitate juridică, fiind în componența Instituției medico-sanitare publice departamentale ,,Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne”.

CSP al IMSPD SM al MAI  activează în conformitate cu prevederile Legii nr.10-XVI din 03.02.2009 privind supravegherea de stat a sănătății publice şi respectiv Hotărîrii Guvernului nr.384 din 12.05.2010.

Sarcinile şi funcțiile de bază a CSP sunt următoarele:

  • Efectuarea managementului sanitar în cadrul obiectivelor din cadrul instituțiile subordonate MAI (instituţiile medico-sanitare al IMSPD ,,Serviciul medical al MAI”, Academia de poliție, IGPF, IGP, IGC, IGSU, BMA etc);
  • Supravegherea şi evidenţa maladiilor infecţioase, parazitare şi nosocomiale, precum și organizarea vaccinărilor profilactice în rîndul angajaţilor autorităţilor administrative şi instituţiilor MAI în conformitate cu legislaţia sanitară în vigoare;
  • Supravegherea maladiilor netransmisibile și gestionarea activităţilor de promovare a sănătăţii, educaţiei pentru sănătate, precum și monitorizarea respectării şi implementării Programelor naţionale de prevenire şi control a bolilor transmisibile şi netransmisibile;
  • Estimarea sănătăţii contingentelor, aflate la asistenţă medicală în instituţiile medico-sanitare ale MAI, cu elaborarea măsurilor de prevenţie în vederea excluderii factorilor nocivi de mediu, ocupaţionali, etc;
  • Asigurarea realizării complexului de investigații sanitaro-epidemiologice şi bacteriologice în cadrul laboratorului bacteriologic.

În anul 2023 la evidență şi controlul CSP au fost 146 obiective.

Nivelul morbidității infecțioase, înregistrat în rândul angajaţilor MAI, la toate nozologiile, este mai mic faţă de indicatorii Ministerului Sănătăţii. 

CSP prin activitățile care le realizează în autoritățile administrative și instituțiile din subordinea MAI contribuie la ocrotirea sănătății efectivului şi angajaților din subordinea MAI.

CSP este condus din anul 2021 de către dl Marin Șarban.

 

Adresa: mun. Chișinău, str. Gh. Asachi 25b.

Program de activitate:

  luni-vineri 0800-1530
Telefon de contact:
CSP – (022) 25-41-68;


Misiunea

Misiunea Instituției medico-sanitare publice departamentale „Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne” este de a monitoriza, fortifica și păstra sănătatea angajaților Ministerului Afacerilor Interne, pensionarilor Ministerului Afacerilor Interne și altor categorii de populație care, conform legislației, beneficiază de dreptul la asistență medicală în instituțiile medico-sanitare ale Ministerului Afacerilor Interne, prin organizarea și dezvoltarea asistenței medicale bazată pe tehnologii medicale de performanță și prestarea serviciilor medicale cost-eficiente și calitative, în regim obișnuit, în stări de urgență și urgență de sănătate publică, precum și situații excepționale.


Atribuțiile

  • sporirea accesibilităţii contingentului deservit la servicii de asistenţă medicală de performanţă; 

  • organizarea şi asigurarea asistenţei medicale primare, specializate de ambulator, spitaliceşti şi serviciilor medicale de înaltă performanţă pentru angajaţii MAI, personalul pensionat şi alte categorii de personal, în conformitate cu legislaţia în vigoare;

  • îmbunătăţirea calităţii serviciilor medicale prestate prin creşterea nivelului profesional şi tehnologic, orientat spre asigurarea securităţii pacientului şi respectarea drepturilor acestuia;

  • asigurarea continuităţii în acordarea asistenţei medicale şi interacţiunii cu toate instituţiile medico-sanitare publice în vederea asigurării spectrului integral de servicii medicale necesare pacientului;

  • organizarea şi asigurarea expertizei medicale în cadrul MAI;

  • organizarea şi asigurarea regimului sanitar-igienic şi antiepidemic în cadrul aparatului central, autorităţilor administrative şi instituţiilor din subordinea MAI.


Funcţiile

Instituția medico-sanitară publică departamentală „Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne” are următoarele funcții:

  • organizarea și asigurarea asistenței medicale primare, specializate de ambulator, spitalicești și serviciilor medicale de înaltă performanță pentru funcționarii publici cu statut special/militar din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, Administrației Naționale a Penitenciarelor, Centrului Național Anticorupție, pensionarilor Ministerului Afacerilor Interne și altor categorii de populație, în conformitate cu legislația;

  • organizarea și asigurarea expertizei medico-militare pentru funcționarii publici cu statut special/militar din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, și altor autorități publice, în conformitate cu legislația;

  • organizarea și asigurarea regimului sanitar-igienic și antiepidemic în cadrul aparatului central, autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne;

  • organizarea și asigurarea asistenței medicale în cadrul situațiilor specifice de menținere, asigurare și restabilire a ordinii și securității publice, precum și crizelor în domeniul ordinii și securității publice;

  • organizarea și asigurarea asistenței medicale în situații excepționale cu caracter tehnogen, natural și biologico-social;

  • organizarea și asigurarea asistenței medicale în cadrul mecanismului național de gestionare unitară și coerentă a situației în cazul unui aflux sporit de străini și punerea în aplicare a măsurilor prevăzute în Planul de contingență pentru gestionarea unei situații de criză în cazul unui aflux sporit de străini;

  • prestarea serviciilor medicale în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală în conformitate cu contractele încheiate cu Compania Națională de Asigurări în Medicină, în cadrul asigurărilor medicale facultative în volumul și de calitatea prevăzută în Programul Unic, în protocoalele și ghidurile de tratament, aprobate de Ministerul Sănătății;

  • asigurarea tratamentului (ambulator și staționar) și acordarea asistenței medicale în baza contractelor de prestări servicii medicale;

  • efectuarea examenelor medicale profilactice în scopul depistării precoce a maladiilor, inclusiv angajaților condițiile de muncă a cărora sunt legate de factori nocivi, cu aprecierea grupelor de sănătate și stabilirea volumului efortului fizic recomandabil;

  • asigurarea evidenței dispensariale a maladiilor cronice netransmisibile pentru funcționarii publici cu statut special/militar, întru monitorizarea evoluției maladiei și minimalizarea riscurilor apariției complicațiilor severe;

  • servirea drept bază clinică și de cercetări științifice pentru catedrele Universității de Stat de Medicină și Farmacie „Nicolae Testemițanu”, cu asigurarea elaborării și implementării standardelor medicale, protocoalelor clinice naționale și instituționale;

  • sporirea și dezvoltarea capacității proprii de specialitate prin perfecționarea continuă a cunoștințelor teoretice și deprinderilor practice personalului medical și medical mediu din cadrul Serviciului;

  • planificarea și procurarea echipamentului, medicamentelor și a consumabilelor materiale pentru prestarea serviciilor medicale, precum și a altor bunuri necesare pentru activitatea sa, cu respectarea procedurilor legale de achiziții și a prezentului Regulament;

  • menținerea în permanență a capacității de mobilizare și de intervenție a personalului din cadrul Serviciului;

  • sporirea eficacității asistenței medicale prin antrenarea specialiștilor Serviciului în suportul operațional subdiviziunilor medicale/medico-militare din cadrul autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne;

  • colectarea datelor, crearea și gestionarea eficientă a bazelor de date, inclusiv serviciile medicale prestate cu prezentarea în modul și termenii stabiliți a rapoartelor și informațiilor despre activitatea sa;

  • efectuarea supravegherii de stat a sănătății publice în cadrul autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne, în vederea aprecierii stării sănătății publice;

  • elaborarea, organizarea și contribuirea la realizarea măsurilor de prevenire a bolilor, protecției și promovării sănătății în rândul angajaților autorităților administrative și instituțiilor din subordinea Ministerului Afacerilor Interne, precum și altor categorii de personal aflate la deservire medicală în instituțiile medico-sanitare ale Ministerului Afacerilor Interne.


Transparență

 
Plăți salariale achitate unor categorii de personal
 
Deplasări de serviciu în străinătate
 
Lista cadourilor declarate de către angajații SM MAI
 
Evenimente oficiale organizate

Responsabilitati

  • organizarea şi asigurarea asistenţei medicale angajaţilor cu statut special din autorităţile administrative şi instituţiile din subordinea MAI, precum şi persoanelor asigurate aflate la deservire în instituţiile medico-sanitare ale MAI, în conformitate cu legislaţia în vigoare;

  • supravegherea de stat a sănătăţii publice, respectarea normelor sanitaro-igienice şi antiepidemice în cadrul MAI;

  • organizarea şi asigurarea expertizei medicale în domeniul afacerilor interne

     


Baza legislativă și normativă


Heraldica

Decizia Comisiei Naționale de Heraldică nr. 101 din 25 octombrie 2018  cu privire la înregistrarea unor însemne corporative ale Serviciului medical al MinisteruluiAfacerilor Interne în Armorialul General al Republicii Moldova

 

  • Stema Serviciului medical al Ministerului Afacerilor Interne

  •  

STEMA

  •  

  • Drapelul Serviciului medical al Ministerului Afacerilor Interne

  •  

DRAPEL


Audiența

  • Directorul IMSPD „Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne”, 
  • - fiecare zi de marți şi joi între orele 1400 - 1700.

  •  

  • Directorul-adjunct al IMSPD „Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne"

  • - fiecare zi de mercuri şi joi între orele 1400 - 1700.

  •  

  • Șefii subdiviziunilor structurale ale IMSPD „Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne",

  • - fiecare zi de marţi şi joi între orele 1400 - 1700.

     


Contacte

 

Instituția medico-sanitară publică departamentală „Serviciul medical al Ministerului Afacerilor Interne” 

Adresa: mun. Chişinău, str. Gh. Asachi 25b

 

Număr de telefon

e-mail

Serviciul management documente   

      (022)-25-41-05

fax:(022)-72-80-47

serviciu.medical@mai.gov.md

Director IMSPD SM al MAI

      (022)-25-51-60

 

Director adjunct IMSPD SM al MAI

      (022)-25-54-15

 

Secția management operațional și statistică medicală

      (022)-25-41-27

      (022)-25-41-34

 

Secția resurse umane

      (022)-25-41-47

 

Secția economie și planificare

      (022)-25-41-65

 

Secția finanțe și evidență contabilă

      (022)-22-95-18

 

Secția administrare și logistică

      (022)-72-34-92

 

Secția asigurare materiale medico-sanitare

      (022)-72-80-18

 

Comisiei medicale centrale

      (022)-28-14-59

 

Centrului de sănătate publică

      (022)-25-41-68

 

Direcției asistență medicală primară și specializată de ambulator

      (022)-25-41-70

 

Anticamera

      (022)-25-42-03

 

Registratura

      (022)-25-42-04

      (022)-72-80-00

 

Secția medicilor de familie nr.1

      (022)-25-42-27

 

Secția medicilor de familie nr.2

      (022)-25-42-34

 

Secția chirurgie

      (022)-25-42-17

 

Secția consultativă, diagnostic funcțional și imagistică

      (022)-25-42-20

 

Secția stomatologie

      (022)-25-42-22

 

Secția reabilitare medicală și medicină fizică

      (022)-25-42-12

 

Laborator

      (022)-25-42-24

 

Oficiul medicilor de familie  din  or. Edineţ

      (0246) 2-38-55

 

Oficiul medicilor de familie  din  or. Cahul

      (0299) 2-74-14

 

Direcției asistență medicală spitalicească

      (022)-25-41-98

 

Unitate de primire urgență tip I

      (022)-25-57-04

 

Secția terapie nr.1 (cardiologie, pulmunologie)

      (022)-25-41-42

 

Secția terapie nr.1 (gastroenterologie, endocrinologie, reumatologie, nefrologie)

      (022)-25-41-45

 

Secția chirurgie nr.1 (chirurgie generală, urologie, ginecologie, ORL)

      (022)-25-41-18

 

Secția chirurgie nr.2 (neurochirurgie, traumatologie, oftalmologie)

      (022)-25-41-14

 

Secția neurologie

      (022)-25-41-34

 

Bloc de operație

      (022)-72-19-48

 

Secția reanimare, terapie intensivă și anesteziologie

      (022)-25-57-02

 

Secția consultativă și diagnostic funcțional

      (022)-25-41-58

 

Secția radiologie

      (022)-28-16-81

 

Secția reabilitare medicală și medicină fizică

      (022)-25-41-98

 

Laborator clinic diagnostic, imunologie și biologie

      (022)-25-41-37

 

Bloc alimentar

      (022)-72-18-14