Skip to main content

Direcția achiziții și dezvoltare logistică

 

Eleonora%20Scortenschi.jpg

Șef al Direcției achiziții și dezvoltare logistică

Datele personale

  • Numele, Prenumele: Eleonora SCORȚENSCHI

  • Data nasterii: 27 martie 1978

  • Locul nașterii: mun. Chișinău

  • Nationalitate: Republica Moldova

  • Telefon:0 (22) 255-377

  • E-mail: eleonora.scortenschi@mai.gov.md

Educație și formare:

  • 2002 – Universitatea de Stat din Moldova, Specialitatea drept public;

  • februarie 2017– Certificat de instruire profesională continuă, Curs de inițiere în „Managmentul Proiectelor, Programelor și Portofoliilor”;

  • septembrie 2017 – Certificat de instruire profesională continuă, Curs de inițiere în „Police Leadership and Managment Skills Training”;

  • 2020 – Absolvirea cursului de instruire si Coaching „SCRIEREA SI MANAGEMENTUL PROIECTELOR”;

  • ianuarie 2020 – Academia „Stefan cel Mare”, studii superioare de Master, programul de Master Drept polițienesc.

Activitatea profesională:

  • Ianuarie 2023 – prezent – Șef al Direcției achiziții și dezvoltare logistică;

  • 2 noiembrie 2017 – Ianuarie 2023 –  Direcția management instituțional;

  • 8 august 2017 –  2 noiembrie 2017 – Șef Direcție administrare și politici de dezvoltare  MAI;

  • Iunie 2016 – august 2017 – Șef adjunct Direcția administrare și politici de dezvoltare MAI;

  • Mai 2016 – iunie 2016 – Secretar Consiliul local Ghidighici;

  • Decembrie 2011 – martie 2016 – Consilier Juridic Primăria or. Durlești;

  • 2002-2008 –  Consultant  juridic Judecătoria Centru;

  • 1996-2002 – Grefier Judecătoria Centru;

  • 1995-1996 – Secretar-dactilograf Comisariatul de poliție Buiucani.

Competențe personale

  • Spirit de iniţiativă;

  • Abordare creativă;

  • Spirit de echipă;

  • Comunicabilitate;

  • Mobilizare în situaţii de criză.

Limbi vorbite

  • Româna – maternă;

  • Rusa – fluent;

  • Franceza – nivel de comunicare.


Baza normativă

  •  

  •  


Funcțiile și atribuții:

Misiunea Direcției constă în realizarea și consolidarea unui sistem integrat de planificare și realizare a managementului logistic, planificarea și desfășurarea procedurilor de achiziții, crearea condițiilor optime de activitate.

În scopul realizării misiunii sale, Direcția exercită următoarele atribuții de bază:

  • Asigurarea realizării procesului de planificare și realizare a achizițiilor publice, precum și a proceselor de dezvoltare logistică;

  • Asigurarea administrării parcului auto a ministerului;

  • Gestionarea și ținerea evidenței bunurilor imobile aflate în gestiunea aparatului central, autorităţilor administrative şi instituţiilor din subordinea ministerului;

  • Elaborarea proiectelor de acte normative în domeniul achizițiilor și dezvoltării logistice a ministerului, precum și a actelor normative ale ministerului pentru eficientizarea proceselor de activitate ale subdiviziunilor ministerului în domeniul dotării tehnico-materiale, administrării și asigurării integrităţii proprietății statului aflate în gestiunea aparatului central, autorităţilor administrative şi instituţiilor din subordinea ministerului;

  • Gestionarea bugetelor alocate și optimizarea bazei logistico – financiare;

  • Efectuează, coordonează şi monitorizează procesul de achiziţii publice în cadrul aparatului central, autorităţilor administrative şi instituţiilor din subordinea ministerului;

  • Elaborează şi monitorizează aplicarea normelor de dotare, întrebuințare, întreţinere şi reparare pentru transport, tehnică de diferite categorii şi alte bunuri din dotare, precum şi alte materiale;

  • Asigură procesul de administrare, monitorizare, conducere, coordonare, verificare a activității de îndeplinire a lucrărilor de proiectare, a executării lucrărilor de construcție, cu respectarea normelor și cerințelor condițiilor tehnice;

  • Asigură consolidarea răspunderii manageriale pentru gestionarea optimă a resurselor logistice ale ministerului;

  • Coordonează utilizarea resurselor subdiviziunilor ministerului pe baza principiilor bunei guvernări, în cadrul programelor, operaţiunilor şi/sau sistemelor de management;

  • Determină obiectivele şi direcţiile strategice de activitate ale Direcţiei, pornind de la documente de politici naţionale şi departamentale şi necesităţile instituţionale;


Audiența

Timpul de audiență este ziua de Joi între orele 900:1500.


Componența și contacte

Nr. d/o Numele, Prenumele

Funcția

Contacte

e-mail

1. SCORȚENSCHI Eleonora Șef   022 255-377 eleonora.scortenschi@mai.gov.md
         
2. COZMOLICI Vitalie Șef Secție 022 255-746 vitalie.cozmolici@mai.gov.md 
         
3. COTOROBAI Igor Ofițer principal 022 255-665 igor.cotorobai@mai.gov.md
         
4. ȚÎMBĂLARI Lilia Ofițer principal 022 255-232 lilia.timbalari@mai.gov.md
         
5. GRIȘCA Rodica Ofițer principal 022 255-664 rodica.grisca@mai.gov.md
         
6. COROLIUC Alexandru Ofițer principal 022 255-144 alexandru.coroliuc@mai.gov.md
         
7. COTOROBAI Inga Ofițer principal 022 255-753 inga.cotorobai@mai.gov.md
         
8. COZARI Dorina Consultant principal 022 255-693 dorina.cozari@mai.gov.md
         
9. CALANCEA Tatiana Consultant principal 022 255-825 tatiana.calancea@mai.gov.md
         
10. BURCIU Zinovia Prestator de serviciu 022 255-223 zinovia.burciu@mai.gov.md
         
11. PLATON Eduard Administrator 022 255-882 eduard.platon@mai.gov.md